• 17-01-2014, 21:34:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Başlık tarafımca açılmamıştır. Hesabımla ilgili problem yaşadığım zaman açılmıştır. Zamanlama manidar=) Bu nedenle konu iptal
  • 17-01-2014, 21:47:26
    #2
    Tek sınıflı marka ücreti 150 tl
    Ön yazı ücreti 30tl
    Reg ücreti 25tl
    Com.tr sahibi olmak; paha biçilemez
  • 17-01-2014, 21:55:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hayrettin marka statüsündedir, markanıza ait .com.tr alan adını alabilirsiniz.
  • 17-01-2014, 22:42:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bu konumuzu inceleyebilirsiniz.
  • 17-01-2014, 22:55:30
    #5
    Marka tescili olmadan alamazsınız ama bu işi düşük ücrete yapanlar vardı forumda
  • 17-01-2014, 23:04:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Marka tescil demeniz yeterliydi arkadaşlar alcağımdan değil merakdan sormuştum
  • 17-01-2014, 23:40:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    caglaryetiskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marka tescil demeniz yeterliydi arkadaşlar alcağımdan değil merakdan sormuştum
    Alın demedim ki, konuyu inceleyin dedim

    Yazınızın sonuna eklediğiniz dişleri ile sırıtan smiley, konuyu ve sizi ciddiye alıp cevap veren herkese hakarettir.

    Bir daha soru sorarken ne dememizin yeterli olduğunu da söylerseniz, ona göre cevap veririz!

    Böyle insanlar yüzünden r10 dan soğuyorum. Ondan sonra "vay efendim konu açtım da, kimse cevap vermedi"...
  • 21-01-2014, 11:40:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar lütfen bu konuya itibar etmeyiniz. Benim adıma yazılmış bir konu fakat bilgim dısındadır. Daha fazla detay için aşagıda bulunan lınke goz atınız

    https://www.r10.net/sikayetim-var/119...ayetciyim.html
  • 21-01-2014, 13:40:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Şikayet konunuzu okudum da, bütün bu olanlar tek bir şeyi aklıma getirdi. Hack değil de, biriyle ortak falan mı kullanıyordunuz hesabı? Sadece soruyorum yanlış anlamayın beni.

    Sanki bir arkadaşınız veya başka biriyle ortak kullanıyormuşsunuz da, güveninizi suistimal etmiş gibi geldi bana. Hackleyip şifre değiştirmemesi tuhaf çünkü.


    ----------------------------------------------------------------------------
    iPhone 5S 32GB Gold iOS 7.0.4'den, Tapatalk aracılığı ile gönderildim.