caglaryetiskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka tescil demeniz yeterliydi arkadaşlar alcağımdan değil merakdan sormuştum
Alın demedim ki, konuyu inceleyin dedim

Yazınızın sonuna eklediğiniz dişleri ile sırıtan smiley, konuyu ve sizi ciddiye alıp cevap veren herkese hakarettir.

Bir daha soru sorarken ne dememizin yeterli olduğunu da söylerseniz, ona göre cevap veririz!

Böyle insanlar yüzünden r10 dan soğuyorum. Ondan sonra "vay efendim konu açtım da, kimse cevap vermedi"...