• 11-01-2008, 22:38:07
    #1
    isimtescil'de bulunan bir domainimi markum'a transfer etmek istiyorum. daha önce bir transferde sorun yaşamıştım sonuca bağlayamamıştık. bana bu transfer hakkında bilgi verebilecek olan var mı? sadece markum'dan mı ödeme yapıp domaini transfer edeceğim yoksa iki firmaya da ayrı ayrı ücret mi ödemem gerekir? açıklayabilen olursa sevinirim.

    birde transfer hemen gerçekleşir mi acaba bunu da merak ediyorum.
  • 11-01-2008, 22:43:46
    #2
    Transferlerde sadece transfer etmek istediğiniz firmaya ücret ödersiniz. Yani siz markum'a ödeyeceksiniz.
  • 11-01-2008, 22:52:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    transfer 1 haftada sonuçlanır.Taşıyacagın yere ücret ödenir...
  • 11-01-2008, 23:12:32
    #4
    sadece markum'da domaini yazıp ücreti ödüyorum. isimtescil'de hiçbir şey yapmıyorum. anladığım bu. böyle mi?

    komik sorular da soruyor olabilirim ama hiç transfer etmedim daha önce
  • 12-01-2008, 14:14:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam
    şimdi isim tescil netden girip transfer kounu alıyorsun
    bu kod ile markuma başvuru yapıp ücretini ödüyorsun
    bu arada isimtescil netde domain transfer kiliti açık olmalı
    ...