isimtescil'de bulunan bir domainimi markum'a transfer etmek istiyorum. daha önce bir transferde sorun yaşamıştım sonuca bağlayamamıştık. bana bu transfer hakkında bilgi verebilecek olan var mı? sadece markum'dan mı ödeme yapıp domaini transfer edeceğim yoksa iki firmaya da ayrı ayrı ücret mi ödemem gerekir? açıklayabilen olursa sevinirim.
birde transfer hemen gerçekleşir mi acaba bunu da merak ediyorum.
isimtescilden domain transferi
4
●1.112