Konu
isimtescilden domain transferi
11-01-2008, 23:12:32
#4
bahabos
sadece markum'da domaini yazıp ücreti ödüyorum. isimtescil'de hiçbir şey yapmıyorum. anladığım bu. böyle mi?
komik sorular da soruyor olabilirim ama hiç transfer etmedim daha önce