• 16-10-2013, 21:08:26
    #1
    Selamun aleyküm.

    1and1.com 'dan 0,99$'dan iki adet domain kayıt ettim. Tabi ben 0,99$ olduğunu sanıyorum. Bir baktım karttan her bir domain için 11,70 TL çekmiş. Domainleri zaten o an kayıt etmiyor. Bunu fırsat bilip Godaddy'den domainleri kayıt ettim. 1and1 e siparişi iptal etmeleri için mail attım. Sizce bu durumda iade konusunda sıkıntı çıkarırlar mı? Böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?
  • 17-10-2013, 00:04:35
    #2
    Bu konu ilke ilgili zamanında baya uzun bir yazı yazdım bir kaç kez aramalarda bulabilirsin. Özet olarak 1and1 1000 er adet toplu kayıt yapar Kampanya Dönemlerinde 1000 domain dolmadan domain alım talebi 2 gün sonra aldığı oldu (çoklu alımyapmıştım) Bazıları 0.99$ bazıları 6-7 taneside 9,75$ mı neyden kaydolmuştu. Adamlara bir çok kez yazmama rağmen kimisinden hiç ücret alamamışlardı kimisinide kaydını boşa düşürmüşlerdi vs.. Kısacası uzun sıkıcı bir süreç, o yazım silinmediyse bir oku.
  • 17-10-2013, 00:34:00
    #3
    Öncelikle yorumun için teşekkür ediyorum. Ancak benim söz ettiğim sizin bahsettiğinizden farklı bir durum. Domainlerin 24-48 saat içerisinde kayıt olacağı kayıt aşamasında yazıyor zaten. Asıl sorun 0.99$ olan alanadını bana 11,70Tl 'ye kakalaması . Ben domainleri Godaddy'den kayıt ettim. Şimdi 1and1 panelinde de "domain unavailable" olarak da görünüyor. Şimdi ödemem geri iade olur mu?

    WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konu ilke ilgili zamanında baya uzun bir yazı yazdım bir kaç kez aramalarda bulabilirsin. Özet olarak 1and1 1000 er adet toplu kayıt yapar Kampanya Dönemlerinde 1000 domain dolmadan domain alım talebi 2 gün sonra aldığı oldu (çoklu alımyapmıştım) Bazıları 0.99$ bazıları 6-7 taneside 9,75$ mı neyden kaydolmuştu. Adamlara bir çok kez yazmama rağmen kimisinden hiç ücret alamamışlardı kimisinide kaydını boşa düşürmüşlerdi vs.. Kısacası uzun sıkıcı bir süreç, o yazım silinmediyse bir oku.
  • 17-10-2013, 00:38:55
    #4
    Hayır iade olmaz destek ten refund talebi vermeklisiniz
  • 17-10-2013, 21:42:54
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende zamaninda bu firmadan bir domain regledim. Sitede 1 dolar yazar fakat seni abone yaparlar o ücret abone ücreti geride iade etmiyorlar.

    Kisacasi googldan gelen arkadas bulasma bu firmaya