Selamun aleyküm.
1and1.com 'dan 0,99$'dan iki adet domain kayıt ettim. Tabi ben 0,99$ olduğunu sanıyorum. Bir baktım karttan her bir domain için 11,70 TL çekmiş. Domainleri zaten o an kayıt etmiyor. Bunu fırsat bilip Godaddy'den domainleri kayıt ettim. 1and1 e siparişi iptal etmeleri için mail attım. Sizce bu durumda iade konusunda sıkıntı çıkarırlar mı? Böyle bir sıkıntı yaşayan oldu mu?