• 11-08-2013, 03:19:32
    #1
    Elimde bir domain var aralık ayında vizyona girecek olan ve patlama yapacak bir film domaini. Duyduğumda almıştım oyuncuları vs çokta sevdiğim bir film olduğundan fan tarzı açmak istedim. Şu an pek fazla ilgilenemiyorum hem zaman azlığı hemde pek fazla anlamadığımdan, siteyi satmalı mıyım yoksa zamanla gelecek gelirle idare mi etmeliyim? (büyük ihtimal vizyon tarihlerinde binlerce tekil giriş yapılır.)
  • 11-08-2013, 08:46:57
    #2
    elinizdeki domain nedir ??
  • 11-08-2013, 08:59:05
    #3
    fan sitelerinde google genellikle .biz domainlerini çıkartıyor diye sanıyordum ben ama bilgim yok.

    dizi olsa tutardı aslında ama film, sanmam pek. gelip geçici. hızlı geçer hatta.

    ismi ne ki?
  • 11-08-2013, 09:01:11
    #4
    Film üreticisin ürettiÄŸi görsel ve içeriÄŸi kullanma hakkınız nasıl elde ettiniz?
    Domain i satmak daha uygundur sizin için

    GT-I9500 cihazımdan gönderildi
  • 11-08-2013, 09:24:34
    #5
    Film olduğu için saman alevi gibidir. Siteniz dursun satmayın zaten alıcıda çıkmaz öyle pek bence. Zamanı gelince hitinizi alırsınız paranızı kazanırsınız 1-2 ay artık ne kadar sürerse. Sonrada zaten kapanır gider. Sitenizde de film ile ilgili görsel fragman oyuncular ilgili bilgi vs. neyse paylaşırsınız çok fazla uğraşacaklarını sanmam.Dizi gibi sürekli yayında olsa bir kaç sezon uğraşabilirler de bunda sıkıntı olmaz tahminen.
  • 11-08-2013, 13:09:42
    #6
    Domaini soran ilk arkadaşa öm yolladım diğer arkadaş kapatmış yollayamadım. Beklemek en iyisi o halde
  • 11-08-2013, 15:08:39
    #7
    domain adresini pm alabilir miyim
  • 11-08-2013, 17:37:35
    #8
    öm gönderdim.