Elimde bir domain var aralık ayında vizyona girecek olan ve patlama yapacak bir film domaini. Duyduğumda almıştım oyuncuları vs çokta sevdiğim bir film olduğundan fan tarzı açmak istedim. Şu an pek fazla ilgilenemiyorum hem zaman azlığı hemde pek fazla anlamadığımdan, siteyi satmalı mıyım yoksa zamanla gelecek gelirle idare mi etmeliyim? (büyük ihtimal vizyon tarihlerinde binlerce tekil giriş yapılır.)