Bence öncelikli olarak forumun nasıl kullanılacağı konusunda bilgi sahibi olun. "Domain Değerlendirme" diye bir bölüm mevcut iken hala gelip bu kısma açıyorsunuz başlıklarınızı. Hayırlı olsun.
Aslında Beyin Fırtınası Yapma diye bir bölüm vardı sanırım oraya açıyordum , ancak bir arkadaş buraya açtı onu görünce artık buraya açılıyor heralde diye düşünerekten buraya açtım.Uyarı için teşekkürler , daha dikkatli olacağım.