Konu
Sizce ne yapayım?
11-04-2013, 15:14:00
#2
yaramazkedicik
Bence öncelikli olarak forumun nasıl kullanılacağı konusunda bilgi sahibi olun. "Domain Değerlendirme" diye bir bölüm mevcut iken hala gelip bu kısma açıyorsunuz başlıklarınızı. Hayırlı olsun.