Bence öncelikli olarak forumun nasıl kullanılacağı konusunda bilgi sahibi olun. "Domain Değerlendirme" diye bir bölüm mevcut iken hala gelip bu kısma açıyorsunuz başlıklarınızı. Hayırlı olsun.