• 16-06-2009, 01:32:48
    #10
    Misafir
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çünkü yenilemede 2 katını alır zaten
    2 katını alsalar gene iyi valla, 3 katından aşşağı olmaz
  • 16-06-2009, 01:56:23
    #11
    Sen yinede bu kadar insan demedi deme
  • 13-07-2009, 00:19:48
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Selam arkadaşlar ben şuanda ok.net den hosting aldım kullanıyorum,artık ne halt yemeye aldımsa , aman sakına siz almayın hiçbişey sitem haftanın 7 gunu kapalı duruyor acılıyor tekrar kapanıyor dediğim gibi sakın buradan isim ,hosting almayın. Amacım kimseye çamur atmak değil bizzat halen yaşıyorum.
  • 13-07-2009, 00:21:28
    #13
    işin içinde turkticaret varsa o bölgeyi koşarak terk edin
  • 13-07-2009, 00:36:46
    #14
    Her konuda birbiriyle görüş ayrılığı yaşayan tüm r10 üyeleri bile bu konuda hem fikir. ok.net kullanmak isteyenler bunu dikkate alsın
  • 13-07-2009, 00:52:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sercan Akçiçek'ten domain al Türkticaret'ten alma.
  • 14-07-2009, 04:48:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sercan Akçiçek'ten domain al Türkticaret'ten alma.
    Bu örnek güzeldi
  • 14-07-2009, 07:13:28
    #17
    ömrü hayatımda nameserver kaydı için para isteyen bir başka firma daha görmedim.. köylü uyanığı gibi, bu nasıl mantıktır anlamış değilim.
  • 14-07-2009, 07:17:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    silencegate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ömrü hayatımda nameserver kaydı için para isteyen bir başka firma daha görmedim.. köylü uyanığı gibi, bu nasıl mantıktır anlamış değilim.
    yuh diyorum. ne kadar fiyatı çok merak ettim