Selam arkadaşlar ben şuanda ok.net den hosting aldım kullanıyorum,artık ne halt yemeye aldımsa , aman sakına siz almayın hiçbişey sitem haftanın 7 gunu kapalı duruyor acılıyor tekrar kapanıyor dediğim gibi sakın buradan isim ,hosting almayın. Amacım kimseye çamur atmak değil bizzat halen yaşıyorum.