• 17-05-2009, 20:41:52
    #1
    Arkadaşlar .net domain alıcam . Fakat isimtescil'e artık bende güvenmemeye başladım nedense forumda açılan konular yüzünden ihs'yi kullanıcam ama alternatif arıyorum .. Natro'dan hiç domain aldınız mı ? Yada nasıl bilirsiniz Natro'yu ?
  • 17-05-2009, 20:48:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kardeşim natro.com dan çok domain aldım domain konusunda bi problem yaşamadım bu zaman'a kadar hostunu denemedim bazı arkadaşlar hostunun iyi olmadıgını söylediler. ama domain konusunda güvenebilirsin.
  • 17-05-2009, 20:59:56
    #3
    Hostunu bende denedim .. Ara sıra kesintiler oluyordu .. Önceden bir büyüğümle yerine gidip çayını içmiştim kalemini bile almıştım Aslında bu konuyu biraz tartışıp tekrar gidebilirim
  • 17-05-2009, 21:12:10
    #4
    natro güvenilir bir firma bence host ve domainim natroda bulunuyor

    host alacak ve seo optimasyon ile ilgilenen arkadaşlar için bir dezavantajı statik ip var siteye özel ip seçeneği ne yazıkki yokmuş.

    aynı ip de hizmet veren ve google tarafından sevilmeyen başka siteler oldugunda siteniz düşüş yaşayabilir.

    iyi günler
  • 22-05-2009, 02:45:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ihs problemsizdir ve ilk tercihdir her zaman için natrodan bir domain transferi yaptım 1 aydır halen panellerinde gözüküyor.
  • 22-05-2009, 14:35:44
    #6
    natroda 100 ün üzerinde domaınım mevcuttur ve suana kadar hıcbır sorun yasamadım domaın konularında tavsıye ederım fkaat host konusunda hıcbır tecrubem yoktur natro ile
  • 22-05-2009, 15:31:05
    #7
    Natro.Com son zamanlarda çok cıvıttı. Destek elemanları birbirinden habersiz çalışıyor. Hiç sistemli değil. Telefon açıyorum en basitten bi problemim çözülmesi için 3 saat derdimi anlatmam gerekiyor. Birisi başka bi elemana yönlendiriyor, diğeri başka bir elemana. Önceleri böyle değildi.
  • 22-05-2009, 15:37:22
    #8
    saidcim inanırmısın , 3 tane elemanla görüştüm sabit ip nedir onu bilmiyorlar , biri birine yönlendiriyor , diğeri başkasına en sonunda bizim öyle bir hizmetmiz yok diyorlar.

    ancak paketlerinde şöyle geçiyor ;

    " Size Özel IP Adresi - opsiyonel "

    tek yaşadıgım sorun budur , daha önceleri ise şu firame virüsü hakkında bir bilgileri olmadıgından 1,5 hafta hergün kod temizlemiştim
  • 22-05-2009, 15:38:34
    #9
    Ben 1,5 - 2 yildir kullaniyorum sorunsuz