Natro.Com son zamanlarda çok cıvıttı. Destek elemanları birbirinden habersiz çalışıyor. Hiç sistemli değil. Telefon açıyorum en basitten bi problemim çözülmesi için 3 saat derdimi anlatmam gerekiyor. Birisi başka bi elemana yönlendiriyor, diğeri başka bir elemana. Önceleri böyle değildi.