ParaParala adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Değerli kardeşim konuyu tekrar tekrar okumanda fayda olacağını düşünüyorum. Burada ne bir reklam ne de bir yergi var. Bir vaziyet ve durum bildirme var. Tercihimi yazmışım. Bunu tercih ediyorum yazmışım. Sizi yönlendirmemişim. Kararıma saygı duymalısınız. Görüyorum ki birilerini savunma adına herkesin tercihlerine müdahil oluyorsunuz. Lütfen ama ...
@UgurCelik;
