ParaParala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir firma reklamı yapmak için başka firmayı bu şekilde karalamanin çok doğru olduğunu düşünmüyorum. Yıllardır isim tescil kullanırım domain hizmetlerinde. Paneli gayet anlaşılır ve kolay. Kalitesinden, fiyat politikasından ödün verdiklerini düşünmüyorum. Yıllar içerisinde yapılan yenilik web siteleri daha kullanıcı dostu oldu. Yıllar icerisinde olumsuz olarakta müşteri hizmetleri süresi uzadı. Hostinglerinde. Pek memnun değilim sadece.

Değerli kardeşim konuyu tekrar tekrar okumanda fayda olacağını düşünüyorum. Burada ne bir reklam ne de bir yergi var. Bir vaziyet ve durum bildirme var. Tercihimi yazmışım. Bunu tercih ediyorum yazmışım. Sizi yönlendirmemişim. Kararıma saygı duymalısınız. Görüyorum ki birilerini savunma adına herkesin tercihlerine müdahil oluyorsunuz. Lütfen ama ...
@UgurCelik;