• 15-05-2008, 23:24:51
    #1
    2 gündür domain regleyemiyorum ticket atıyorum 7-8 saat oldu cvp yok uzak durun... Orda olan domainlerimi taşıyacam oda ayrı bir dert.

    Hata:
    isimtescil,Domain kayd?,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasar?m geçersiz bir güvenlik onay belgesi kullanıyor.

    Onay belgesine güvenilmiyor çünkü dağıtıcısının onay belgesi tanınmıyor.

    (Hata kodu: sec_error_unknown_issuer)
  • 16-05-2008, 12:37:47
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    isimtescil gene bozuldu.Hayırlısı bakalım ne olacak..
  • 16-05-2008, 14:01:29
    #3
    dnsleri bile zor şer değiştirebiliyorum.
  • 16-05-2008, 14:03:41
    #4
    ben 3 gündür dns güncelleyemiyorum girdim hala güncellenmedi 2 defa denedim olmadı
  • 16-05-2008, 14:10:36
    #5
    garip bi hata veriyor. hatta ie de hata bile vermiyor
    öyle kala kalıyor site.
  • 16-05-2008, 14:18:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yav arkadaş !

    Ne bu herkez isimtescili kötülüyo !

    Bi lokantaya gidiyosunuz yemek yiyosunuz diyelim, yemeği beğenmediğiniz zaman aynı lokantaya bidaha gidiyomusunuz ?

    Tabiki hayr, bırakın o zaman adamları gidin başka yerlerden domain alın. Domain alıcak yermi kalmadı !

    Bu arada hangi domaini regleyemedin pm at bana ben regleyim
  • 16-05-2008, 14:30:18
    #7
    öyle değil almışız bi kere ne yapalım şimdi
  • 16-05-2008, 14:34:32
    #8
    Üyeliği durduruldu
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle değil almışız bi kere ne yapalım şimdi
    Başka firmadan hesap aç transfer et

    Demokraside çağre tükenmez ( gülü sevmiyen dikensize katlanır )
  • 16-05-2008, 18:57:33
    #9
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka firmadan hesap aç transfer et

    Demokraside çağre tükenmez ( gülü sevmiyen dikensize katlanır )
    100 domainin olduğunu düşün.
    Çoğununda süresinin dolmasına uzun zaman var.
    En ucuz domain transfer benim bildiğim kadarıyla markum.net'te var 5.99$
    100x5.99$=599$
    700 lira civarı bir rakam

    birkaç domainin olursa fazla sorun olmaz ancak yüzlerce domaini olanlar var.
    Onlar için bu demokratik çözümün birazda ekonomik olması gerekiyor