2 gündür domain regleyemiyorum ticket atıyorum 7-8 saat oldu cvp yok uzak durun... Orda olan domainlerimi taşıyacam oda ayrı bir dert.
Hata:
isimtescil,Domain kayd?,Web Hosting,Host,Sunucu Kiralama,Co-Location,SSL,Web Tasar?m geçersiz bir güvenlik onay belgesi kullanıyor.
Onay belgesine güvenilmiyor çünkü dağıtıcısının onay belgesi tanınmıyor.
(Hata kodu: sec_error_unknown_issuer)
İsimtescil.net
14
●2.190
- 15-05-2008, 23:24:51
- 16-05-2008, 14:18:39Üyeliği durdurulduYav arkadaş !
Ne bu herkez isimtescili kötülüyo !
Bi lokantaya gidiyosunuz yemek yiyosunuz diyelim, yemeği beğenmediğiniz zaman aynı lokantaya bidaha gidiyomusunuz ?
Tabiki hayr, bırakın o zaman adamları gidin başka yerlerden domain alın. Domain alıcak yermi kalmadı !
Bu arada hangi domaini regleyemedin pm at bana ben regleyim
- 16-05-2008, 14:34:32Üyeliği durdurulduBaşka firmadan hesap aç transfer etHoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Demokraside çağre tükenmez
( gülü sevmiyen dikensize katlanır
)
- 16-05-2008, 18:57:33100 domainin olduğunu düşün.DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğununda süresinin dolmasına uzun zaman var.
En ucuz domain transfer benim bildiğim kadarıyla markum.net'te var 5.99$
100x5.99$=599$
700 lira civarı bir rakam
birkaç domainin olursa fazla sorun olmaz ancak yüzlerce domaini olanlar var.
Onlar için bu demokratik çözümün birazda ekonomik olması gerekiyor

( gülü sevmiyen dikensize katlanır