Yav arkadaş !

Ne bu herkez isimtescili kötülüyo !

Bi lokantaya gidiyosunuz yemek yiyosunuz diyelim, yemeği beğenmediğiniz zaman aynı lokantaya bidaha gidiyomusunuz ?

Tabiki hayr, bırakın o zaman adamları gidin başka yerlerden domain alın. Domain alıcak yermi kalmadı !

Bu arada hangi domaini regleyemedin pm at bana ben regleyim