Yav arkadaş !
Ne bu herkez isimtescili kötülüyo !
Bi lokantaya gidiyosunuz yemek yiyosunuz diyelim, yemeği beğenmediğiniz zaman aynı lokantaya bidaha gidiyomusunuz ?
Tabiki hayr, bırakın o zaman adamları gidin başka yerlerden domain alın. Domain alıcak yermi kalmadı !
Bu arada hangi domaini regleyemedin pm at bana ben regleyim