hocam orege galiba reg free demek ve baltamak ile r10 arasında kalmak orta seviye bir domain anlamına geliyor demek galiba
edit: .com olursa kimse reg free yazmaz diyor
Galiba diyoruz Bence hiç bir domain reg free yada reg fee her neyse ondan değildir (Bana uyduruk bi domain gösterip buda mı reg free değil diye sormayın lütfen )