BydlL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hahahaha saçmalıyoruz.OREGE Sıkıntı yok
hocam orege galiba reg free demek ve baltamak ile r10 arasında kalmak orta seviye bir domain anlamına geliyor demek galiba

edit: .com olursa kimse reg free yazmaz diyor