Konu
Oluru var mı ki :)
04-02-2013, 11:17:45
#11
massax
BydlL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hahahaha saçmalıyoruz.OREGE
Sıkıntı yok
hocam orege galiba reg free demek ve baltamak ile r10 arasında kalmak orta seviye bir domain anlamına geliyor demek galiba
edit: .com olursa kimse reg free yazmaz diyor