• 08-11-2012, 00:30:40
    #1
    Bildiğim kadarı ile çömlek jenerik domain grubuna giriyor... Su an için alanadlari.com adresinde teklif usulu satısa çıkardım. Güzel bir fiyat gelmediğinde satmayı düşünmüyorum. sizce bu domaini hangi alanda degerlendirebiliriz önerilerinizi bekliyorum..
  • 08-11-2012, 00:33:08
    #2
    2 3 yıl kadar önce bendeydi, evet domain jenerik, hayırlı olsun.
  • 08-11-2012, 00:39:38
    #3
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 3 yıl kadar önce bendeydi, evet domain jenerik, hayırlı olsun.

    tşk ederim... öneriniz varmı peki misal siz ne düşünmüştünüz içerik konusunda...
  • 08-11-2012, 01:04:55
    #4
    OriqinaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tşk ederim... öneriniz varmı peki misal siz ne düşünmüştünüz içerik konusunda...
    ben çömlekci bir arkdaşa hediye almıştım, uzun süre panelimde durdu üstüne bir şey yapmayınca benden sonra bir iki el değiştirdi.
    mizah veya oyun sitesi olabilir.
  • 08-11-2012, 01:11:14
    #5
    Trabzon'da belki iş yapabilir.
  • 08-11-2012, 01:12:30
    #6
    Hocam memleketimden yani Ürgüp den bir çömlekçi bulup sıkı bir pazarlık ile bayii olursun. Satış yaparsın Türkiye'ye. Biraz üzerinde durman gerekiyor ama
  • 08-11-2012, 01:20:55
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    darksprince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trabzon'da belki iş yapabilir.
    kesin yapar
  • 08-11-2012, 01:58:19
    #8
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben çömlekci bir arkdaşa hediye almıştım, uzun süre panelimde durdu üstüne bir şey yapmayınca benden sonra bir iki el değiştirdi.
    mizah veya oyun sitesi olabilir.
    okey 101 tarzı düşündüm biraz..

    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trabzon'da belki iş yapabilir.


    Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesin yapar
    Trabzonun bir espirisimi vardı ben anlamadım olayı


    hunter68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam memleketimden yani Ürgüp den bir çömlekçi bulup sıkı bir pazarlık ile bayii olursun. Satış yaparsın Türkiye'ye. Biraz üzerinde durman gerekiyor ama
    ah ah bir durabilsek zaten zengin olacagızda