WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 3 yıl kadar önce bendeydi, evet domain jenerik, hayırlı olsun.

tşk ederim... öneriniz varmı peki misal siz ne düşünmüştünüz içerik konusunda...