• 02-11-2012, 17:39:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türkçesi : Taç, küçük daire, halkacık anlamına geliyor.


    Sizce nasıl domain arkadaşlar
  • 02-11-2012, 23:36:16
    #2
    Domain o kadarmı kötü Yorum bile yazan çıkmadı . Beğenmediyseniz beğenmedğinizi belirtin bari
  • 02-11-2012, 23:53:44
    #3
    Bir müddet kendini nadasa çek, derin derin nefes al ve dünyaya bakış açını değerlendir. Ondan sonra nokta atışı yapmaya başlayacaksın
  • 03-11-2012, 00:03:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir müddet kendini nadasa çek, derin derin nefes al ve dünyaya bakış açını değerlendir. Ondan sonra nokta atışı yapmaya başlayacaksın
    Ölüyorum bu yorumlara özelliklede senin favorimsin hocam
  • 03-11-2012, 00:09:36
    #5
    bence elindeki klavyeyi yavaşça bırak ve ellerini havaya kaldır teslim ol
  • 03-11-2012, 00:11:58
    #6
    Temiz hava almanın vakti gelmiş hocam
  • 03-11-2012, 01:09:46
    #7
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir müddet kendini nadasa çek, derin derin nefes al ve dünyaya bakış açını değerlendir. Ondan sonra nokta atışı yapmaya başlayacaksın
    Domainin neyini beğenmediniz.Belirtirseniz yanlışım var ise düzeltmeye çalışırım.

    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölüyorum bu yorumlara özelliklede senin favorimsin hocam


    mvk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence elindeki klavyeyi yavaşça bırak ve ellerini havaya kaldır teslim ol
    Okadar kötü yani Neden?

    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temiz hava almanın vakti gelmiş hocam
    Neden ?

    Neden kötü bu domain belirtirmisiniz arkadaşlar . Bence kaliteli domain sizce neden kötü nedenlerini belirtiseniz ortak noktada buluşuruz belki.
  • 03-11-2012, 01:56:09
    #8
    Olayın temelinde yatan şu nasıl Türkçe'de her jenerik domain bir işe yarar diye kaide yoksa, İngilizce'de de aynı şart geçerlidir. Almış olduğunuz domain ya da domain'lerde öncelikle tavsiye edeceğim olay;

    - Kullanım alanları
    - İnsanların buna ne kadar ihtiyaç duyduğudur.

    Anlam falan bence hiç önemli değildir. Almış olduğunuz domain'in "kullanım alanı nedir?" bunu sorgulamanız gerekir. İnsanlar buna ne kadar ihtiyaç duyar? Bunu da sorgulamanız gerekir. Bütün bunları kestiremiyorsanız bile Adwords'ten az da olsa bilgi edinebilirsiniz.

    Sonuç olarak diyebilirsiniz ki "10 - 15 TL para değil. Tecrübe edinerek öğreniyorum." . Elbet 10-15 TL para olmayabilir. Ama illa her şeyi tecrübe etmenize lüzum yok. Biraz geniş perspektiften olayları değerlendirmek, biraz olayları sorgulamak, biraz araştırma yapmak hedefinize giden yolda size ışık tutacaktır.

    Bu yola çıkarken her insan ilk etapta hevesleri ve bilgisizlikleri uğruna yanlış yatırım yapar, daha sonra diğer domain ticareti yapan insanları görür ve onlara heves eder ama yine yanlış yatırımlar yapar. İşte bu süreçte doğru hamleleri yapacağına inanırsa domain işine devam eder, eğer doğru hamleleri yapamaz ya da adımlarını atarken kendine güvenemezse bir kaç alımdan sonra elini ayağını çekmeyi uygun görür.

    Ben Türkçe domain sektörüne pek girmiyorum. Alan almış, satan satmış. Köşe başları tamamen tutulmuş. Ağırlıklı olarak yabancı domain'lere yönelmeyi tercih ediyorum. Çok güzel yabancı domain'ler ihalelere düşüyor. Elbet gönül ister ki hepsine gücümüz yetsin, ama yetmiyor. O yüzden kudretimizin yettiğine, hedeflediklerimize yönelmek her daim yeğdir.

    Tercihlerinizi toplumun ihtiyaçlarını ya da taleplerini gözeterek yapın.

    Not : Cümlelerimden beni çok büyük bir domain yatırımcısı olarak falan düşünmeyin. Kendi düşüncelerimdir, kimseyi bağlamaz. Bana doğru gelir, size yanlış gelir. Hiç bunların davasında değilim.

    Önemli olan her adım bir süreçtir, her adımda bir şeyler öğrenirsiniz ama aşılmış, eskitilmiş yollarda hız kazanmak için bazı şeyleri öğrenmek için tecrübe etmenize bence hiç lüzum yoktur.
  • 03-11-2012, 02:02:08
    #9
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayın temelinde yatan şu nasıl Türkçe'de her jenerik domain bir işe yarar diye kaide yoksa, İngilizce'de de aynı şart geçerlidir. Almış olduğunuz domain ya da domain'lerde öncelikle tavsiye edeceğim olay;

    - Kullanım alanları
    - İnsanların buna ne kadar ihtiyaç duyduğudur.

    Anlam falan bence hiç önemli değildir. Almış olduğunuz domain'in "kullanım alanı nedir?" bunu sorgulamanız gerekir. İnsanlar buna ne kadar ihtiyaç duyar? Bunu da sorgulamanız gerekir. Bütün bunları kestiremiyorsanız bile Adwords'ten az da olsa bilgi edinebilirsiniz.

    Sonuç olarak diyebilirsiniz ki "10 - 15 TL para değil. Tecrübe edinerek öğreniyorum." . Elbet 10-15 TL para olmayabilir. Ama illa her şeyi tecrübe etmenize lüzum yok. Biraz geniş perspektiften olayları değerlendirmek, biraz olayları sorgulamak, biraz araştırma yapmak hedefinize giden yolda size ışık tutacaktır.

    Bu yola çıkarken her insan ilk etapta hevesleri ve bilgisizlikleri uğruna yanlış yatırım yapar, daha sonra diğer domain ticareti yapan insanları görür ve onlara heves eder ama yine yanlış yatırımlar yapar. İşte bu süreçte doğru hamleleri yapacağına inanırsa domain işine devam eder, eğer doğru hamleleri yapamaz ya da adımlarını atarken kendine güvenemezse bir kaç alımdan sonra elini ayağını çekmeyi uygun görür.

    Ben Türkçe domain sektörüne pek girmiyorum. Alan almış, satan satmış. Köşe başları tamamen tutulmuş. Ağırlıklı olarak yabancı domain'lere yönelmeyi tercih ediyorum. Çok güzel yabancı domain'ler ihalelere düşüyor. Elbet gönül ister ki hepsine gücümüz yetsin, ama yetmiyor. O yüzden kudretimizin yettiğine, hedeflediklerimize yönelmek her daim yeğdir.

    Tercihlerinizi toplumun ihtiyaçlarını ya da taleplerini gözeterek yapın.

    Not : Cümlelerimden beni çok büyük bir domain yatırımcısı olarak falan düşünmeyin. Kendi düşüncelerimdir, kimseyi bağlamaz. Bana doğru gelir, size yanlış gelir. Hiç bunların davasında değilim.

    Önemli olan her adım bir süreçtir, her adımda bir şeyler öğrenirsiniz ama aşılmış, eskitilmiş yollarda hız kazanmak için bazı şeyleri öğrenmek için tecrübe etmenize bence hiç lüzum yoktur.
    Teşekkürler yorumunuz için. Dikkate alacam dediklerinizi