WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Musteri baya hosmus
Teşekkürler.. İnadına mı yapıyosunuz anlamadım ki hocam =)

dizaynlab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes aynısını söylemiş ama bende musteriyi begendim
Ne yapalım r10'un kestiği parmak acımazmış..=( Teşekkürler hocam.. =)