Domain Görüş-Öneri.. !? - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Domain Görüş-Öneri.. !?
9
●
606
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
Domain DeÄŸerlendirme
Domain Görüş-Öneri.. !?
1
2
02-09-2012, 21:28:26
#10
HeRoS
WTF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Musteri baya hosmus
Teşekkürler.. İnadına mı yapıyosunuz anlamadım ki hocam =)
dizaynlab adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
herkes aynısını söylemiş ama bende musteriyi begendim
Ne yapalım r10'un kestiği parmak acımazmış..=( Teşekkürler hocam.. =)
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler