Konu
Domain Görüş-Öneri.. !?
02-09-2012, 21:28:26
#10
HeRoS
WTF adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Musteri baya hosmus
Teşekkürler.. İnadına mı yapıyosunuz anlamadım ki hocam =)
dizaynlab adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
herkes aynısını söylemiş ama bende musteriyi begendim
Ne yapalım r10'un kestiği parmak acımazmış..=( Teşekkürler hocam.. =)