• 19-09-2007, 06:44:18
    #1
    Abi sonra bir baktım millet paso yardım edin diyor!
    bunu gören ben hiç dayanır mıyım
    hemen gittim bir yardimedin aldım ve önüne bir com koydum..
    bir baktım yardimedin.com olmuş..

    şey dicektim...hmmm
    ne eder bu domain?

    valla sabaha kadar uyumadığım için ellerim yazıyor..ben degilim
  • 19-09-2007, 06:47:34
    #2
    bu domain için şu yardım programlarına mail atmanı tavsiye ederim.
    denizfeneri bide ikbal gürpınar vardı sanırım.ilgilenebilirler bu domainle.
    dalga geçtiğimi düşünmüyosun dimi
  • 19-09-2007, 06:54:16
    #3
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu domain için şu yardım programlarına mail atmanı tavsiye ederim.
    denizfeneri bide ikbal gürpınar vardı sanırım.ilgilenebilirler bu domainle.
    dalga geçtiğimi düşünmüyosun dimi

    Şerrefsizim aklıma gelmişti
    Ben biliyordum böyle olacak
    ama neyse ya onlar bana teklif sunsun..

    Şaka bir yana ilk aldığımda mail attım deniz fenerine..2 gün sonra bir bayan beni cepten aradı..ne gibi bir çalışma yapabiliriz sizinle dediler vs.vs baya konuştuk ama anlaşamadık..

    bakalım artık..belki biri teklif sunar ilerde
  • 19-09-2007, 06:54:29
    #4
    valla bence para etmez

    webmaster sitesi olabilirdi ama yeni açılan webmaster sitelerinn işi zor. ama cagonni nin dediği gibi dernklerden biriisne satarsan iyi para eder.

    bana sorarsan domaini satma. yardım kampanyası sitesi yap, sevaba girersin
  • 19-09-2007, 07:04:59
    #5
    ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla bence para etmez

    webmaster sitesi olabilirdi ama yeni açılan webmaster sitelerinn işi zor. ama cagonni nin dediği gibi dernklerden biriisne satarsan iyi para eder.

    bana sorarsan domaini satma. yardım kampanyası sitesi yap, sevaba girersin
    önce soruyorum...neden para etmez
    elalemin google.com gibi bir ismi para ediyorda bizimkisimi etmeyecek

    neyse hadi onu geçtik diyelim

    peki kim bize yardım edecek şaka da bir yana

    ama gerçekten bana destek olacak biri olsa sevabına iş yaparım..birileri aç kalmasın ve evine sıcak yemek girsin diye herşeyimi feda edebilirim.paracı biri değilim zaten..sadece egolarımı tatmin ediyorum..ha evet parasız da yaşanmaz ama şahsım için konuşuyorum..gerçekten parayı sevmem..sadece kullanırım

    bir firma eğer öncülük etse maddi konuda ben fakirlere ve yardıma muhtaç insanlar için birşeyler yapabilirim..neden olmasın

    dediğim gibi tek kafa olmaz bu gibi işler....sabır