ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla bence para etmez

webmaster sitesi olabilirdi ama yeni açılan webmaster sitelerinn işi zor. ama cagonni nin dediği gibi dernklerden biriisne satarsan iyi para eder.

bana sorarsan domaini satma. yardım kampanyası sitesi yap, sevaba girersin
önce soruyorum...neden para etmez
elalemin google.com gibi bir ismi para ediyorda bizimkisimi etmeyecek

neyse hadi onu geçtik diyelim

peki kim bize yardım edecek şaka da bir yana

ama gerçekten bana destek olacak biri olsa sevabına iş yaparım..birileri aç kalmasın ve evine sıcak yemek girsin diye herşeyimi feda edebilirim.paracı biri değilim zaten..sadece egolarımı tatmin ediyorum..ha evet parasız da yaşanmaz ama şahsım için konuşuyorum..gerçekten parayı sevmem..sadece kullanırım

bir firma eğer öncülük etse maddi konuda ben fakirlere ve yardıma muhtaç insanlar için birşeyler yapabilirim..neden olmasın

dediğim gibi tek kafa olmaz bu gibi işler....sabır