• 04-09-2007, 18:08:03
    #1
    merhaba arkadaşlar, seslimail.com / net alan adlarını regledim sizce nasıl iş yaparmı? konu ile ilgili bir haber linki koyuyorum. öneri eleştiri ve düşüncelerinizi öğrenmek isterim.

    http://www.haberturk.com/haber.asp?i...&dt=2007/09/04
  • 05-09-2007, 14:09:50
    #2
    valla sende kendin sistemi kurabilirsen çok iyi olur domainlerde işine o zman yarar ( ki bu biraz zor )

    mynete teklif et domainleri belki alırlar ( sanmıyorum ama :S )

    blki diger e-mail servisleride böyle bir sisteme geçecek olurlarsa senin domainlerin etken olabilir diger servislere sun... ( belki olur ya
  • 05-09-2007, 14:52:01
    #3
    Sesli Mail sistemi yapabilirsen tutar
  • 06-09-2007, 03:59:43
    #4
    Bence güzel bir domain. Değeri zamanla anlaşılabilecek bir domain. Bekleyip görmek lazım zaman ne getirir, ne götürür...