merhaba arkadaşlar, seslimail.com / net alan adlarını regledim sizce nasıl iş yaparmı? konu ile ilgili bir haber linki koyuyorum. öneri eleştiri ve düşüncelerinizi öğrenmek isterim.
http://www.haberturk.com/haber.asp?i...&dt=2007/09/04
seslimail.com / net iş yaparmı acaba?
3
●497
- 05-09-2007, 14:09:50valla sende kendin sistemi kurabilirsen çok iyi olur domainlerde işine o zman yarar ( ki bu biraz zor
)
mynete teklif et domainleri belki alırlar ( sanmıyorum ama :S )
blki diger e-mail servisleride böyle bir sisteme geçecek olurlarsa senin domainlerin etken olabilir diger servislere sun... ( belki olur ya
)