valla sende kendin sistemi kurabilirsen çok iyi olur domainlerde işine o zman yarar ( ki bu biraz zor

)
mynete teklif et domainleri belki alırlar ( sanmıyorum ama :S )
blki diger e-mail servisleride böyle bir sisteme geçecek olurlarsa senin domainlerin etken olabilir diger servislere sun... ( belki olur ya