valla sende kendin sistemi kurabilirsen çok iyi olur domainlerde işine o zman yarar ( ki bu biraz zor )

mynete teklif et domainleri belki alırlar ( sanmıyorum ama :S )

blki diger e-mail servisleride böyle bir sisteme geçecek olurlarsa senin domainlerin etken olabilir diger servislere sun... ( belki olur ya