• 15-10-2010, 09:44:13
    #1
    5 Gün kadar oldu bu domaini regleyeli.Siteyi daha yapıyorum bitmedi.Logo vs dandik oldu :d Domain nasıl,sizce name.tr uzantısı avantaj mı ? Dezavantaj mı ?

    diziizle(.)name(.)tr
  • 15-10-2010, 09:48:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    name.tr dezavantaj hocam
  • 15-10-2010, 21:00:29
    #3
    name.tr dezavantaj mı ? diye bende kendi kendime çok sordum,uzun süre sinema.name.tr yi alsam mı almasam mı diye kararsız kaldım,sonunda bu uzantı bi halta yaramaz diye vazgeçtim,ama alan arkadas boş siteyle sinema kelimesinde 1 2 3. sayfalarda gezip duruyor velhasıl sonradan keşke alsaydım dedim,bence iş yapacak bi uzantı hele hele isim güzelse....
  • 15-10-2010, 21:02:38
    #4
    Reklam.name.tr
    Fenerbahce.name.tr

    Ben Almıştım. Zamanında ikisininde 30 kusur uzantısı dolu. Henüz Projelendirmek nasip olmadı.

    " diziizle - name.tr 'de fena durmuyor Hayırlı Olsun.