5 Gün kadar oldu bu domaini regleyeli.Siteyi daha yapıyorum bitmedi.Logo vs dandik oldu :d Domain nasıl,sizce name.tr uzantısı avantaj mı ? Dezavantaj mı ?

diziizle(.)name(.)tr