4 karakter net domainim
6
●324
- 16-09-2010, 22:45:29Azerbaycanda da reg fee. Azerbaycanda g değil gh olarak yazılırsa düzgün okunur. oğru ve ogru yazılışları ve okunşları farklı.
- 17-09-2010, 05:44:00google.az da yazsan görersen hansı düzdü hansı sefdi. senin sözünden bele çıxır ki indi domain alanda oğru.net mi almalıydımAzerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düzdü oğru olarak yazılır oxunur amma oghru da yazıb baxarsan
bu arada oghru.com boşta istesen alarsan
- 17-09-2010, 09:28:22Kızmana gerek yok ki. Fikir sordun ben de pek değeri yok yazdım. G ve ğ arasında telaffuz farkı fazla olduğu için tercih edilmez yazdım. Ben hangi domainlei alıp almayacağımı çok iyi biliyorum.kopicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlama ama hiç bir değeri olmayan domainleri toplayıp 1 2 sene para ödeyip sonra düşürmektense almamak daha iyi.
bencede ederi yok
düzdü oğru olarak yazılır oxunur amma oghru da yazıb baxarsan
10 qepik vereyim isterseniz :P