google.az da yazsan görersen hansı düzdü hansı sefdi. senin sözünden bele çıxır ki indi domain alanda oğru.net mi almalıydım

düzdü oğru olarak yazılır oxunur amma oghru da yazıb baxarsan

bu arada oghru.com boşta istesen alarsan
Kızmana gerek yok ki. Fikir sordun ben de pek değeri yok yazdım. G ve ğ arasında telaffuz farkı fazla olduğu için tercih edilmez yazdım. Ben hangi domainlei alıp almayacağımı çok iyi biliyorum.
Yanlış anlama ama hiç bir değeri olmayan domainleri toplayıp 1 2 sene para ödeyip sonra düşürmektense almamak daha iyi.