ben gerçekleri söyleyince insanların zoruna gidiyor.
o nedenle domain eleştirmeye sıcak bakmıyorum.
"acaba domaine uğraşsam iş yaparmı" diye mantık olmaz.
adresi almak 15 lira, projelendirmek 15 bin liradır.
okey, tavla scripti koymakla bitmiyor.
"tekliflere açığım" demekle zaten projelendirmeyi ekarte etmiş oluyorsun.
yani benim bu mesajlardan anladığım o ki bu domaine hiçbirşey yapılmayacak.
idareten yapılsa dahi uzun ömürlü olmayacak.
"açılış 1 lira, minimum artış 1 lira, son teklif+24 saat" denilerek mevzu kapanacak.
öncelikle acık sözlülüğünüz için tşk ederim hocam. yalnız bilmediğiniz bir olay var. ben oyun sekterüyle uzun süredir uğraşıyorum. evet maliyet çok yüksek olabilir ama yapılmıcak bir durumda değil. Beni tanımıyorsunuz çünkü bende sizi tanımıyorum.
hertürlü teklife açığımdan kastımda arkadaşın birisi teklif sundu satmayı düşünürsen ben almaya hazırım diye.
bende şuan zamanım yok site ile ileriye dönük bişeyler düşünüyorum diye cevap verdim ama birisi çıkar gelir derki kardeş elimde böyle böyle imkan var beraber ortak olalım şukadarı senden bukadarı benden bu işi hayata geçirelim diyebilir uygun görürsemde kabul edebilirim, hertürlü teklife açığım dedim. iyi bir teklif gelirsede neden satmayım nasıl olsa öyle yada böyle ben burdan bir gelir elde etmek için bu işi yapıyorum burda yannış olan birşey göremiyorum.