ben gerçekleri söyleyince insanların zoruna gidiyor.
o nedenle domain eleştirmeye sıcak bakmıyorum.
"acaba domaine uğraşsam iş yaparmı" diye mantık olmaz.
adresi almak 15 lira, projelendirmek 15 bin liradır.
okey, tavla scripti koymakla bitmiyor.
"tekliflere açığım" demekle zaten projelendirmeyi ekarte etmiş oluyorsun.
yani benim bu mesajlardan anladığım o ki bu domaine hiçbirşey yapılmayacak.
idareten yapılsa dahi uzun ömürlü olmayacak.
"açılış 1 lira, minimum artış 1 lira, son teklif+24 saat" denilerek mevzu kapanacak.