• 31-05-2010, 11:04:28
    #1
    fenerbahce.ws boştaydı dayanamadım aldım. sizce ne kadar eder bu domain.
  • 31-05-2010, 15:36:14
    #2
    Uzantı Bakımından pekte iyi sayılmaz hocam ama Fenerbahce Taraftarı alıp değerlendiribilir.
  • 31-05-2010, 15:52:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fenerbahce.FM domaini de bende fakat şu an için alıcı çıkmadı
  • 31-05-2010, 16:14:13
    #4
    Aslında Satmayı düşünmüyorum Fenerbahçe taraftar forumu açacağım. ilk defa .ws uzantılı domain aldım o yüzden .ws domainlerin fiyatlarını merak ediyorum.
  • 01-06-2010, 23:52:11
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    .info yu isteyen olursa o da bende :P Bir appraisal da .info ya alalim aradan ciksin...
  • 02-06-2010, 09:32:48
    #6
    3 büyüklerin mevcut siteleri içerisinde yeni uzantılar , yeni domainler , yeni projeler ile sivrilip birşeyler yapmak zorlaştı.
    yürüyen yürümüş bu yolda. Taraftarın kulüple ilgili yazma çizme alışkanlıklarını değiştirmek zor.
    özgün birşeyler yapılabilirse iş değişir tabi
  • 04-06-2010, 20:21:28
    #7
    turkgezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .info yu isteyen olursa o da bende :P Bir appraisal da .info ya alalim aradan ciksin...
    Benim Fenerbahce.info için düşüncem 750 TL üzerinde değeri olduğu yönünde.
  • 05-06-2010, 01:53:24
    #8
    webline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Fenerbahce.info için düşüncem 750 TL üzerinde değeri olduğu yönünde.
    Yorum icin tesekkur ederim, actiginiz konuyu kirletip konuyu baska yere cektiysem domaini yazarak kusura bakmayin. .ws uzantisi konusunda malesef bir tecrubem yok o yuzden herhangi bir yorum yapamadim. Iyi calismalar ve iyi gunler dilerim.
  • 05-06-2010, 21:52:50
    #9
    turkgezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum icin tesekkur ederim, actiginiz konuyu kirletip konuyu baska yere cektiysem domaini yazarak kusura bakmayin. .ws uzantisi konusunda malesef bir tecrubem yok o yuzden herhangi bir yorum yapamadim. Iyi calismalar ve iyi gunler dilerim.
    Benim için sakıncası yok rahat olun.