Yorum icin tesekkur ederim, actiginiz konuyu kirletip konuyu baska yere cektiysem domaini yazarak kusura bakmayin. .ws uzantisi konusunda malesef bir tecrubem yok o yuzden herhangi bir yorum yapamadim. Iyi calismalar ve iyi gunler dilerim.
Benim için sakıncası yok rahat olun.