• 17-04-2010, 11:50:41
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim okul numaram
  • 17-04-2010, 12:32:09
    #11
    ilginç domain... kaçırılmak istenmeyen ama projeye de uymayan bir domain.

    "orada bir domain var uzakta, satmasak da projelendirmesek de benim domainim" denilen bir domain.

    kanaatimce bir şey yapılamaz.
  • 17-04-2010, 12:44:04
    #12
    Meta ADS Hizmetleri
    Güzel domain, hayırlı olsun.

    118 80 Gibi birşey yapılır
  • 17-04-2010, 13:14:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    guzel domain,hayirli olsun satisda yardimci olabilirim. eyer istersen altdaki konuyu incele
    https://www.r10.net/domain-genel/6133...da-yardim.html
  • 17-04-2010, 21:40:47
    #14
    varyemez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar hayırlı olsun Yiğit yakışır Küçük oynamam diyosun ama inadını kıracaz inşallah netlere geçtin şimdiden
    Biliyosun ben biraz takıntılıyım .com dan başka almıyorum ama napim bu domainin .com unu almaya kalksam 15 bin dolardan aşşağı alamam burda mecburiyet sözkonusu

    @suleymanuslu

    Saol arkadaşım ben zaten domaini nerde satmam gerektiğini biliyorum . Eğer benim yardımcı olabileceğim bişey varsa olabilirim.

    Ayrıca diğer tüm yorum yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim.
  • 18-04-2010, 15:13:50
    #15
    yigitha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyosun ben biraz takıntılıyım .com dan başka almıyorum ama napim bu domainin .com unu almaya kalksam 15 bin dolardan aşşağı alamam burda mecburiyet sözkonusu

    @suleymanuslu

    Saol arkadaşım ben zaten domaini nerde satmam gerektiğini biliyorum . Eğer benim yardımcı olabileceğim bişey varsa olabilirim.

    Ayrıca diğer tüm yorum yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim.
    Enaz 10000 dolar vermişsindir domaine.