Tekrar hayırlı olsun Yiğit yakışır

Küçük oynamam diyosun ama inadını kıracaz inşallah netlere geçtin şimdiden
Biliyosun ben biraz takıntılıyım .com dan başka almıyorum ama napim bu domainin .com unu almaya kalksam 15 bin dolardan aşşağı alamam

burda mecburiyet sözkonusu
@suleymanuslu
Saol arkadaşım ben zaten domaini nerde satmam gerektiğini biliyorum . Eğer benim yardımcı olabileceğim bişey varsa olabilirim.
Ayrıca diğer tüm yorum yapan arkadaşlarıma teşekkür ederim.