AleviSohbet
12
●644
- 25-03-2010, 20:08:28Bence 1000 az adam bunu alıp 40-50 bin kazanacak adalet mi bu.. Sesli sitelerde opertorluk falan satıyorlar çok güzel para kazanıyorlar özellikle yurtdısında yasayan alevi vatandaslar bu olaya çok rağbet gösteriyorlar. Bence hemen bi index at teklif butonu koy. İyi satışlar..
- 25-03-2010, 20:35:1350-100ü ancak burdaki webmasterler teklif eder. Sen o piyasayı araştır bi bak seslisohbette yetki alanlar ayda ne kadar ödüyor diye.. Adamlar gerçekten kazanıyor sadece görev satmakla değil reklamdan da kazanıyorlar. Alan adı değerlendirirlirken getirileri gözönünde bulunulur.. O yüzden 50-100 çok düşük. bence 1000 bile az. Yurtdışındaki adama 1000 desen bi dakka durmaz hemen alır bu işi genelde onlar yapıyor sistemli bir şekilde. Güzel de kazanıyorlar.