50-100ü ancak burdaki webmasterler teklif eder. Sen o piyasayı araştır bi bak seslisohbette yetki alanlar ayda ne kadar ödüyor diye.. Adamlar gerçekten kazanıyor sadece görev satmakla değil reklamdan da kazanıyorlar. Alan adı değerlendirirlirken getirileri gözönünde bulunulur.. O yüzden 50-100 çok düşük. bence 1000 bile az. Yurtdışındaki adama 1000 desen bi dakka durmaz hemen alır bu işi genelde onlar yapıyor sistemli bir şekilde. Güzel de kazanıyorlar.