• 06-03-2010, 18:12:40
    #1
    Bugün regledim yorumlarınızı alabilirmiyim ?

  • 06-03-2010, 18:15:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    harika domaın sakaryada ve ankaradada var dörtyol semti hayırlı ugurlu olsun
  • 06-03-2010, 18:18:01
    #3
    hataydaki semt değil ilçe. güzel domain.
  • 06-03-2010, 18:20:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    keşke eski sahibi ile iletişime geçseydin belki verirdi belki uyanıp uzatırdı ama en iyisini yapmıssın düştükten sonra almıssın hayırlısı olsun harika projelendirmeye hazır azcık araştırma yaparsan her ilde dörtyol semti oldugunu görürsün firma rehberi gibi bişey her yola girer
  • 07-03-2010, 12:36:44
    #5
    Bu resmi görünce tam 10 yıl öncesini gördüm ! Hayırlı olsun.