keşke eski sahibi ile iletişime geçseydin belki verirdi belki uyanıp uzatırdı

ama en iyisini yapmıssın düştükten sonra almıssın hayırlısı olsun harika projelendirmeye hazır azcık araştırma yaparsan her ilde dörtyol semti oldugunu görürsün firma rehberi gibi bişey her yola girer