• 23-02-2010, 18:13:18
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir açık arttırma sonucunda 21 TL ücretle adresini satın aldım. İlgili bir firmaya satabileceğimi söyledim ve 100 TL talep ettim.

    Firma yetkilileri destek olmak adına 50 TL ödeme yapabileceklerini söylediler.
    Sizce bu alan adı bu fiyata satmalımıyım. Karar veremedim ne yapmalıyım?
  • 23-02-2010, 18:52:34
    #2
    iyi paraya almışsın. bence az bile istemişsin böyle bir domaine.
  • 23-02-2010, 20:08:01
    #3
    50 tl bugün'kü değeri ise.. satmayın derim..

    bazen fazla aç gözlü olamak işe yaramıyor ama... firma yetkilileri gibi cingöz olmakta işe yaramıyor...

    en iyisi biraz bekletmeniz..