Merhaba arkadaşlar bir açık arttırma sonucunda 21 TL ücretle

adresini satın aldım. İlgili bir firmaya satabileceğimi söyledim ve 100 TL talep ettim.
Firma yetkilileri destek olmak adına 50 TL ödeme yapabileceklerini söylediler.
Sizce bu alan adı bu fiyata satmalımıyım. Karar veremedim ne yapmalıyım?