Hocam öyle bir sormuşsun ki dövecem der gibi sanırım sizde takipde idiniz.Domain 3 ay önce aldığım 4 li godaddy backorder da idi evet.O zamanlar izlediğim bir domaindi.Ama domain Snapnames Firması Nameking de idi sanırım.Snapnames Backorder yapan mutlaka olur ama bir şans boşa düşerse belki yakalar mantığı ile 6-7 domain denediğim ama sürekli başarısız olan backorder ı bu domain e eklemiştim.Bugün düştüğündende haberim yoktu panele girdiğimde şok oldum açıkcası.
estağfurullah hocam, siz yanlış anlamışsınız, niye öyle bir niyet besliyeyim, domaini ben de takip ediyordum dediğiniz gibi, o yüzden biraz heyecanlı bir soru olmuş olabilir, eğer backorder yapmadım deseydiniz üzülecektim gerçekten

çünkü domaini biri backorder yapmadıysa domain bende gözüyle bakıyordum. Bu arada nameking pool ile anlaşmalı.
Hayırlı olsun, güzel domain gerçekten.