• 31-01-2010, 01:19:44
    #10
    akay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle bir sormuşsun ki dövecem der gibi sanırım sizde takipde idiniz.Domain 3 ay önce aldığım 4 li godaddy backorder da idi evet.O zamanlar izlediğim bir domaindi.Ama domain Snapnames Firması Nameking de idi sanırım.Snapnames Backorder yapan mutlaka olur ama bir şans boşa düşerse belki yakalar mantığı ile 6-7 domain denediğim ama sürekli başarısız olan backorder ı bu domain e eklemiştim.Bugün düştüğündende haberim yoktu panele girdiğimde şok oldum açıkcası.
    estağfurullah hocam, siz yanlış anlamışsınız, niye öyle bir niyet besliyeyim, domaini ben de takip ediyordum dediğiniz gibi, o yüzden biraz heyecanlı bir soru olmuş olabilir, eğer backorder yapmadım deseydiniz üzülecektim gerçekten çünkü domaini biri backorder yapmadıysa domain bende gözüyle bakıyordum. Bu arada nameking pool ile anlaşmalı.
    Hayırlı olsun, güzel domain gerçekten.
  • 31-01-2010, 01:26:00
    #11
    güzel domain akay hayırlı olsun
  • 31-01-2010, 02:52:35
    #12
    Bebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel domain akay hayırlı olsun
    Eyvallah Teşekkürler.

    mukanfixor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    estağfurullah hocam, siz yanlış anlamışsınız, niye öyle bir niyet besliyeyim, domaini ben de takip ediyordum dediğiniz gibi, o yüzden biraz heyecanlı bir soru olmuş olabilir, eğer backorder yapmadım deseydiniz üzülecektim gerçekten çünkü domaini biri backorder yapmadıysa domain bende gözüyle bakıyordum. Bu arada nameking pool ile anlaşmalı.
    Hayırlı olsun, güzel domain gerçekten.
    Nameking snapla bağlantılı sanıyordum.Son zamanlarda snap a çok domain kaptırdı.

    Espiri babında öyle çıkış yaptım tabii ki o niyetler yazdığınızı düşünmedim.Temennileriniz teşekkürler.
  • 31-01-2010, 02:57:44
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reg fee..

    Sana gıcık olmaya başladım, tüm güzel domainleri toplayıp burada milletin ağzını sulandııyorsun

    Hayırlı olsun
  • 31-01-2010, 03:08:46
    #14
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reg fee..

    Sana gıcık olmaya başladım, tüm güzel domainleri toplayıp burada milletin ağzını sulandııyorsun

    Hayırlı olsun
    CVCV lerdeki y olayını çözdünmü sen bakıyım

    Canavar canımı sıkmasın alırım anahtarını onun dio haberin olsun
  • 31-01-2010, 14:46:48
    #15
    ahahah

    y olayını biliyorum, bundan 1 sene önce başıma geldi. yine içinde y geçen bir kelimeli 4 char domain almıştım, o zaman öğrendim ama, ben öyle kabul etmiyorum onu ))

    Canavara selam söyle benden
  • 01-02-2010, 21:04:05
    #16
    Çok kötü domain.

    (Tüm domainler için konu açarsanız nazar değer, bu yüzden çok kötü diyorum.)
  • 01-02-2010, 21:45:33
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adamlar bu domainle bu başarıyı sağlıyorlarsa sen neler yapabileceğini düşün ..
  • 01-02-2010, 23:13:28
    #18
    ZahRiyaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar bu domainle bu başarıyı sağlıyorlarsa sen neler yapabileceğini düşün ..
    sitenin en altını okuyun:
    Bu bir Donanımhaber yapımıdır
    Yani o sitede domainin bir önemi pek de bir önemi yok aslında.