Bebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel domain akay hayırlı olsun
Eyvallah Teşekkürler.

mukanfixor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
estağfurullah hocam, siz yanlış anlamışsınız, niye öyle bir niyet besliyeyim, domaini ben de takip ediyordum dediğiniz gibi, o yüzden biraz heyecanlı bir soru olmuş olabilir, eğer backorder yapmadım deseydiniz üzülecektim gerçekten çünkü domaini biri backorder yapmadıysa domain bende gözüyle bakıyordum. Bu arada nameking pool ile anlaşmalı.
Hayırlı olsun, güzel domain gerçekten.
Nameking snapla bağlantılı sanıyordum.Son zamanlarda snap a çok domain kaptırdı.

Espiri babında öyle çıkış yaptım tabii ki o niyetler yazdığınızı düşünmedim.Temennileriniz teşekkürler.