Merhaba arkadaşlar,
Şuanda namejet'te açık arttırmasına katıldığım domain fiyatı hakkında fikirlerinizi almak istedim. Bu konuda epey yeni olduğum için fikirleriniz benim için gerçekten çok önemli.
Domain: Basit.com
Kayıt...: 1997
Jenerik olması nedeniyle açık arttırmaya katıldım. Çok acemice olduğunun farkındayım ama yine de engin görüşlerinizi almak istedim. Sizce ne kadar eder?
Fikir beyanı.. basit.com
6
●476
- 17-01-2010, 02:40:26
- 17-01-2010, 04:19:56Projen yoksa üstüne çıkma bence o rakamın. O paraya forumda çok iyi jenerikler toplaman mümkün hocam.AydinYakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılar
- 17-01-2010, 04:51:34Umarım hırslanmam
yarıştığım kişi apexnames diye birisi ve araştırmama göre buybestdomains'in sahibi, Özcan Deniz di sanırım whoisde adı.. Baya sağlam domain var elinde..