Merhaba arkadaşlar,

Şuanda namejet'te açık arttırmasına katıldığım domain fiyatı hakkında fikirlerinizi almak istedim. Bu konuda epey yeni olduğum için fikirleriniz benim için gerçekten çok önemli.

Domain: Basit.com
Kayıt...: 1997

Jenerik olması nedeniyle açık arttırmaya katıldım. Çok acemice olduğunun farkındayım ama yine de engin görüşlerinizi almak istedim. Sizce ne kadar eder?