• 08-01-2010, 01:20:56
    #1
    Aldım ama ederi nedir .us domainlerin. Kraloyun.us satmıştım bir ara sattığım arkadaş 2. sıraya yükseldi kral oyunda. Sattığıma bin pişman olmuştum.
  • 08-01-2010, 16:53:16
    #2
    kral oyun 'da arkadaşınız yükselmiş, demek ki bunda da yükselinebilir. Ben beğendim, kelime grubu domainlerde uzantının çok önemli olduğunu düşünmüyorum.
  • 08-01-2010, 16:56:48
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Domain keyword olarak güzel domain uzantısı aslında önemli ancak, backlink kasılırsa açıgı kapatır gibime geliyor...
  • 08-01-2010, 17:10:27
    #4
    Aslında uzantı o kadarda önemli değil aramalar için elbette com * net * org ve bunlar başı çekiyor ama .us'lar 5 para etmez diye bir kavram olamaz.

    Ayrıca şuda olamaz diyelim bende okeyoyna.us domaini var googleda ilk 5 de olacak diye bir şart yok o arkadaş kraloyun.us'da pr4 yapmış yani uzantı kadar verilen emekde önemli.

    Domaini beğendim.
  • 08-01-2010, 19:43:47
    #5
    .us domainleri seviyorum. Bana güzel geliyor. En güzel örnekte image kelimesinde ilk sırada olan imageshack.us Biraz çabalarsan iyi yerlere gelir.
  • 06-12-2013, 22:37:11
    #6
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında uzantı o kadarda önemli değil aramalar için elbette com * net * org ve bunlar başı çekiyor ama .us'lar 5 para etmez diye bir kavram olamaz.

    Ayrıca şuda olamaz diyelim bende okeyoyna.us domaini var googleda ilk 5 de olacak diye bir şart yok o arkadaş kraloyun.us'da pr4 yapmış yani uzantı kadar verilen emekde önemli.

    Domaini beğendim.
    Ve domaini az önce godaddy üzerinden satın aldım Kısmet bu zamanlar bize olmasından yanaymış
  • 06-12-2013, 22:43:36
    #7
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve domaini az önce godaddy üzerinden satın aldım Kısmet bu zamanlar bize olmasından yanaymış
    4 senelik konu hayirli olsun. Ben bu domaini niye satmisim simdiki aklim olsa satmazdim
  • 07-12-2013, 00:53:36
    #8
    Bende yazayım eksik kalmayayım. Us domainleri artık pek sevmiyorum
  • 07-12-2013, 08:48:53
    #9
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 senelik konu hayirli olsun. Ben bu domaini niye satmisim simdiki aklim olsa satmazdim
    Evet yeni konu acmayim dedim sagol hocam





    ilhanSEVEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yazayım eksik kalmayayım. Us domainleri artık pek sevmiyorum
    Ilk defa.us aldım


    Tapatalk ile yazıyorum yazım hataları için özür dilerim arkadaşlar.